Orucu12 Daha onceki soru baslıklarını bulamadıgım icin tekrar soruyorum?Kızlar 23 haftalık hamileyim bogazda kasıntı var ve oksürük oluyor limonlu cay icmekten midem bulanıyor artık ne yapabilirim oksürügün gecmesi icin bilgisi olan paylasırsa sevinirim.
Asyamduru Orucu12 aynısı bende de basladı dogumuma da cok az kaldı bilgisi olan anneler yazar insallah🤗
Oziss Orucu12 3 4 tane zencefili bi su bardağı suyla kaynt. Sonra bardga al içine 2tatlı kaşığı pekmez yada bal koy bi güzel iç 🙂 işe yarar inşallah
Burcu16 Orucu12 canım balın içine limon sık 1 çay kaşığı nane 1 çay kaşığı zencefil cok az da tarçın karıştır ye emin ol iyi gelecek dolabında biraz yapıp saklayabilirsin istediğin zaman ye
Lolipop Orucu12 canım mahlep iyi geliyor ama hamileler içebiliyor mu bir bak netten 2 tatlı kaşığı mahlepi 1 su bardağı kaynatılmış suya dök ılıyınca balbkoyabilorsin isteğe göre iç iyi geliyor
Asyamduru Orucu12 aynen bende birde sezeryan olursa diye korkuyorım ozaman olma ihtimali YÖK nasıl olacak bilmiyorum
Rabiaaa Asyamduru cnm kaynamış suya limon ve ballı ekle iç ne öksürüğün kalır ne bize bndede var şuan kuru öksürük iç dne faydasını göreceksin