yildiz23 Oh maşallah sizinkinede ☺️🤗 valla çok tedirgin girdim kötü bişeyler duyarım diye. Tabiki ne gelirse Rabbimden razıyım o ayrı ama annelik duygusu malum. 🤷🏻♀️ Kötü bişey çıksa söylerdi değil mi doktor dedim sekretere evet söylerdi merak etmeyin dedi. Doktorda şimdilik iyi bir sıkıntı görmüyorum deyince rahatladım. Haftaya da gittiğimizde daha iyi bakar biraz daha büyümüş olur inşallah. Sorun çıkmaz Allah’ın izniyle 😇