Bende düzceliyimm🙋♀️ Ama doktor konusunda çok sıkınıtılıyız sanırım genel olarak :( normalde çağsu Mehmet fadıla gidiyorum ama pek memnun kalamadım adam konuşmuyor😕 Derya başbuğa daha önce hamile kalmadan önce gitmiştim hormon testi vs yaptrmak için ama evet 200 tl muayene o her ay biraz aşaardı bizi , Araştırmada Aşkı hanım var bir iki kez ona da gittim, onu da çevremde birkaç kişi hiç iyi anlatmadı🙄 şimdi 31 aralığa Alper başbuğa sıra aldım onu da çok fazla kişiden iyi diye duydum , Bakalım☺️ Yani arada kaldımmmm☺️☺️