Merhabalar benim de bir sorum olacaktı aranızda tip 1 diyabet hastası hamişler var mı?? Kaç haftalık havmışsınız ve hga1c değeriniz kaç geldi?? Ben 29. Haftamdayim hga1c de 5.8 geldi daha da düşmüyor ne yaptıysam 4 küsürlerde olmasını hayal ediyorum hep