Zelihafirat Tahin pekmez dokunmaz canim, onu yiyemezsen keci boynuzu ozu var eczaneden alabilirsin oda kan yapar. Ama keciboynuzu pekmezi degil özü yazmasi lazim uzerinde ona dikkat et. Bende 6 haftalikken gitmistim bebegi gorememistik kalp atisinida gorememistik. 7 haftalikken hem bebegi gorduk hemde kalp atisini gorduk insAllah sende guzel haberler alirsin. Birde doktorum 8. haftada kan tahlili istemisti benden bir cok seye bakildi, kan grubu, kansizlik, tiroid, hepatit, vitamin gibi bir cok seye bakildi, doktorun tahlil istemezse saglik ocagindada yaptirabilirsin.