Damla123- Kullanan var mı memnun musunuz 14+5 im doktor yazmadı öyle çok iyi beslenemiyorum diye aldım
iremss Damla123- bildiğim kadarıyla imom latte emzirme döneminde kullanılıyor, imom omega hamilelik sürecinde kullanılıyor
Muneweralp Damla123- imom omega kullanıyorum ben gayrette iyi bir zararını görmedim kahverengi bir kutu da. 12. Haftadan beri kullanıyorum doktorum sakın aksatma dedi şimdi 30. Haftadayız
Damla123- iremss aynen ben de öyle okudum da emin olamadım sormak istedim o yüzden değişeyim duruma göre diye