Ebruozcann ne çıkarsa çıksın hiçbi anne aldırmaz bebeğini sadece bilinçli anne olmak gerekir. Allah korusun körü bişey çıksa 3 öü test isteyip daha detaylı araştırıyolar anne karnında alınabilcek önlemler ilaç tedavileri yapılıyor. Bunu sadece bişey olursa aldırıcak olan anneler yaptırmıyo. Bişey olsa bile bebek problemli olsa bile kendinizi ona göre hazırlamak odasını ona göre hazırlamak gerekir. Down sendromlu bebek bakımıyla sağlıklı bebek bakımı aynı değil. Konuşması yürümesi için birçok özel tedavi uygulanması gerekiyo bunları bilerek daha uysal bi evlat yetiştirmek varken sizin dediğiniz bilinçsiz bi şekilde standart çocuk yetiştirmek oluyo. Ama o bebekler özel ve özel bi ilgiye tedaviye ihtiyacları var en önemlisi hastanede doğduğunda bile o sürece kendinizi hazırlamış oluruz. Vicdanlı ve bilinçli ebeveynler olmak çok önemli.