A-ah çok güldüm vallahi sanki burda hepiniz yıllarca tıp okumuşsunuz ya da 10 tane çocuk doğurmuşsunuz (ki doğurmuş olsanız bile haddinize değil) doktorun eve yollamaması lazım yaptığı yanlış diye eleştiriyorsunuz. Yazık. Yarın bir gün doğurduğunuz çocuklarda meslek sahibi olacak unutmayın.