Merhaba.. 26. Hafta kontrole gidip kan ve idrar vermeme rağmen preeklemsi tanısı kıyılamamıştı ve tansiyon yoktu. 1 hafta içinde 27+4 de tansiyon tanisi ile idarrimda protein ve bebek de akim kaybı olunca sevk edilerek hastaneye yatırıldım. Kendimi doğum hanede buldum. Hemen ciger geliştirici igne ve magnezyum taktılar. Ordan kurtulup yoğun bakıma çıktım . Ve bu böyle ikisi arasında mekik dokumam 1 hafta sürebildi . Ve 19 kasım günü sabah 6 da dogumhanede buldum kendimi. Ve akşam saat 10 a kadar dayababildik. Ikimizde cokuyormustuk artık. Bu seferde sezeryan masasında buldum kendimi . Bir şok içindeydim hayal ettiğim gibi olmadı hiç. Biri belimden epidral yaptı biri kollarımı bağları derken başladı operasyon. Ve 1.5 dakika geçmeden bir incecik ağlama sesi . Evet bir ağlama sesi ve hemen bir doktor aldı kuruladı ve pembe örtülere sararak küvezde götürdüler ben hala operasyondaydım. Çıktım ve 700 gram bir erkek bebegimin olduğunu söylediler. .. anneler şişlik farkettiğiniz Nda haftanız ne olursa olsun muttlaka doktora gidin. Ve her kontrolde bebeğin kilosunu sorun. Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın . Dualarınızı bekliyorumm...