Selamlar hamisler :) başlarda rahim arkasındaki kanama nedeniyle yata yata bugüne geldik , tam kanama bitmiş diye sevinirken 12+4 de küçük çapta yeni bir kanama yaşadım ve plasentanın biraz aşağıda olduğunu öğrendim. Zamanla yukarı çıkabilir dedi doktor ama sanırım benim gebeliğim biraz yata yata geçecek gibi bilginiz var mı bu konuyla ilgili basına gelip de sonradan düzelenler varsa aranızda olumlu şeyler okumaya da düşünmeye de çok ihtiyacım var 😔🤗