Herkese öncelikle hayırlı günler diliyorum. Ben geçen sene ekim ayında aşılama ile oğluma hamile kaldım ve haziran ayında oğlumu kucağıma aldım. 2 sene çocuk beklememize rağmen benim düzensiz olan adetim ve eşimdeki düşük sperm sayısıyla birleşince böyle bir yola başvurmuştum. Ama geçen ay kaçak olan bir kaç günde hamile kalmışım . Oğlum 5,5 aylık ve 6 haftalık hamileyim şuan duygularım karmakarışık. Bu kadar kısa sürede hamile kalmanın herangi bir sağlık açısından sakıncası varmı. Veya böyle yaşamış olan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum