Bs28 Selam 22 haftalık hamileyim bir kız bebeği bekliyoruz ♥️ Hareketlerini çok fazla hissedemyrm geçen haftalarda kıpırtı şeklinde hissediyordum ama 4 gündür hiç bir şey hissetmyrm sizce normalmi siz ne zaman hissetmeye başladınız
Rabiaa59 Bs28 Canım bende 21+4 üm. İki üç gündür bende hiç hissetmedim bi panik yaptım bişey mi oldu diye. Bugün çok sık olmasa da hareket etti. Sende içini ferah tut kötü düşünme sakın
Kbr_71 Normal diye düşünüyorum 20 haftalardayın devamli hissetmiyorum kızlar biraz nazlı oluyor sanırm