Kızlar lütfen sonuna kadar okuyun 🙏 daha önce gönderide paylaşmıştım beklediğim adet dönemine 3 gün kala Yani 15.12.2019da akşam 16:30 gibi 59,59la gebeliğimi öğrendim ve doktorlar şüpheli bakmıştı. 2 gün sonra yani bugün tekrar doktora geldik sağlıklı gebelik diyebilmemiz için değerin şu an 100 ve üstü olması lazım ve progesteron hormonun 10un yukarısı olmalı dedi ve tekrarladıK testi 69,44 çıktı progesteron hormunu da 7.15 çıktı bana pek sağlıklı gelmedi. Doktora da gösteremedik tahminimce dış gebelik gibi duruyor aranızda böyle olup sağlıklı hamilelik geçiren var mı ?