busraburcak Merhaba kızlarrr [url=https://resimlink.com/r/gAC2f][img]https://r.resimlink.com/gAC2f.png[/img][/url] [url=https://resimlink.com/r/cE6GO][img]https://r.resimlink.com/cE6GO.png[/img][/url] resim yüklemeye çalıştım ama bakabilir misiniz 13+2’yiz şuann 😂🌍🌍
busraburcak Semiha89 bi tahminim var ama yanıltmak istemiyorum dedi ilk erkeğe benziyor dedi daha ayrıntılı bakınca kıza benziyor dedi
busraburcak Neslyyy evet bugün yaptırdım canım şükür ultrasonda bi sorun çıkmadı kan da haftaya çıkacak hayırlısıyla