Kızlar merhaba 39+2 im. Bugün kontrolüm vardı nstde ağrılar çıkınca doktor açıklık muayenesi yaptı açıklık yok dedi. Eve geldikten 3 saat sonra tuvalette pırtı şeklinde kan geldi adet kanı gibi. Nişan daha şeffaf oluyor diye biliyorum ama sizce nişan mı bu beklesem mi gitsem mi napacagımı bilemedim. Ağrım sancım yok suyum da gelmedi