Kızlar merhaba ben 21 haftalık hamileyim ama o kadar gazım oluyo ki sancısı kesinlikle olmuyo ama yani afedersiniz misafirlikte oluyorum direk dışarı çıkmak zorunda oluyorum mesela namaz kılıyorum bazen namazda zor tutuyorum hiç abdestimi dahi tutamıyorum acaba nedeni nedir birde bebeğime de geçer mi yani doğunca bebeğim de gazlı olur mu