30+5 haftalığım. Astım bronşit oldum . 3haftadır geçmiyor . Ve arttı göğsümden genzime kadar ne olduğunu bilmediğim bir şey tıkıyor beni sadece burnumdan nefes alıyorum. Antibiyotik,iğne kullanıyorum. Bugün de hava yazdı doktor ilaçlı. Çok tıkanık hissediyorum . Yemek yediğimde kustum dün. Yaşayan var mı ? Yardımcı olun neden oluyor bu ? 😞 ağlaya ağlaya kendimi heder ettim