zlemDenizErsel Kızlar ya Var mı aranızda sol taraf kalça agrısı çekip de benim gidi yürüyemeyenler ve dönemeyenler nasıl geçecek bu agrılar ???😔😔
MustafaAsdemirAsdemir zlemDenizErsel bir otursam yandım kalkmak ölüm☺Yürüyüşüm penguenden farksız. Sabah yatagın sagından kalkıyım diyorum yok solundan bi okadar zor. Bi an önce bitsin yavrumu kucagıma almak istiyorum onun için herseye deger orası ayrı ama son ay cok zorluyo malesef😌
Sibelcvdr Fulyademet Bu konuda yanliz olmadigima cok sevindim bende anlam veremiyodum gece yan taraflarim cok uyusuyo. Her yerim agridigindan dönmekte zorluk cekiyorum sanirim😒
123w123w Tgb aynıyız sizinle çok agirlastim belim kopacak gibi çatı ağrısı sağlıklı bi şekilde evlatlarımıza kavussaydik
Deletedmom9885 Sol kalça ve çatı ağrısı cekiyorum bende ve birsey sormak istiyorum sizin bebekler döndü mü acaba ?