Bugün kontrol vardı her şey yolunda Allah şükür ama öğlen kızımı okuldan aldım eve geliyorken okul bahçesinde top oynuyorlardı sol tarafıma top çarptı bebeğime bi şey olmuş mudur karnımda kızarıklık falan bi şey olmadı acıdı ama çok şiddetli değildi hareketini hissettim ama bebeğimin bi tarafına bi şey olmuş mudur 28+0 oldum bugün