Canım bn dha 4 gun once yptrdm benm acıklıgım yoktu onlem amaclı kndı istegmle yptrdm gcmıstekı yasadıgım erkn dogum yuzunden bnde cok korkuyrdm nasıl olacak diye normal dpgumhaneye alıyorlar seni damar yolun acılıyor 10 dkkalk Bı narkoz veriliyor uyuyrsn zaten 10 15 dkkada bitiyor islem odaya aldılar beni uyandığımda adet sancısı gibi agrım vardı agrı kesici serum taktılar ama cok fayda etmedi 2 3 saat Snra eve gldm 2 tane parol ıcıp uyudum ilk gun biraz agrım vardı cok azda acık renkte akıntım vardı tabi biraz baskı hissediyorsn ilk gun oturup kalkarkn bn sureklı yattm 2 gun dha ıyıydım az Bı leke yine vardı dunde 3 günümde lekem gectı cok şükür tabi bn progestan fitil kullanıyorm smdı agrım var ama bu bnm hamılelıgımin basından belli olan bel ve karın agrım diye düşünüyorum yani korkacak bisy yok mrk etme.