_emymom_ Kızlar 34+4 hamileyim . Bebegim baş aşagıymıs ama kanala girmemis eger girse hisseder miyim ve ne zaman girer acaba
Minnakmucizemm _emymom_ yaa bende 34+3üm bugün göbeğim aşağıya dogru düştü dogum belirtisi mi ya? Konu açıp sordum 3 saat önce ama kimse donus yapmadi 🙄😔
canimoglum53 _emymom_ benimde basindan beri hep bas asagi ama ben 38.de artik kanalda oldugunu anladim hissettim. Ister istemez hissediyorsun afedersin rahmin kasiklarin yururken bile dolu gibi ve agri oluyor :) girdiginde buyuk ihtimal anlarsin kuzum
Hayalmira _emymom_ bende cok merak ediyorum bu konuyu 37+4 um gırdıgını acaba hissedermıyız sanki benimki gırmıs gibi hısdıyorum tam emin deyilim cuma kontrolum var bakalım
Muge0609 Minnakmucizemm İlk Gebeliklerde Bebek Başının Yerleşmesi Beklenen Doğum Tarihinden 1 Ay Önce Başlar Tabi Herkeste Böyle Olacak Diye Bir Kural Yok Ancak Genel İtibariyle Böyledir.
Yldzzyldzz Muge0609 38+6 hala bebek çok yukarda diyo doktor 😔 iner mi acaba kanala yoksa suni sancı falan mı denenir?
Adanur Muge0609 canım banada doktorum kafasını kanala yerleştirmiş ama rahim ağzı kapalı demişti enson kontrolümde. Kafama takıldı bu ne demek oluyor bilginiz var mı. ilk gebeliğim. Bunu30.haftamda demişti simdi 33 olcam
Muge0609 Minnakmucizemm Rica Ederim Ben Daha Yaşamadım ancak ebeyim Ordan Biliyorum. Kendimde Olsa Anlarmıyım Bilmiyorum İnsan Bildikçe Daha Kötü Oluyor Ama Bebek Başı İndikçr Rahme Baskı artıyor Diyot Herkes İdrara Çıkmalar Sıklaşıyor
Minnakmucizemm Muge0609 idrari da takip edeyim bari genelde de çok sık gidiyorum tuvalete bol su içiyorum bugun biraz farkli karnım iste bide korkunca🤦🏻♀️
Vera18 Bende 38+3 oldum geçen hafta kanala girmemişti 2 gündür alt tarafımda aşırı baskı var eğer kanala girdiyse ondandır herhalde normalde bu kadar yogun hissetmiyordum.