fnur Bugum doktor kontrolum vardi günlük b12 ignesi vuruluyordum ayliga gectik ne kadar zaman kullanicam diyince doktor ömür boyu dedi bağırsakta emilim olmuyor dedi 34 haftaligim sadece 2 kez kan testime bakti nasil vardi bu.sonuca anlamdim 😳
EsinFatihDogan fnur Benim de B12 çok düşüktü haftada 1 kez iğne oluyordum ve balık yağı verdi. Değerim yükseldi ama B12 genelde düşüyor 2-3 haftada 1 kez olmaya devam edelim doğuma kadar dedi. Başka bir doktora daha mı sorsanız bu durumu acaba?
Eliftuba fnur kac cikti b12? Benimde dusuk cikti aile hekimim igne onerdi kadin dogumcum gerek yok et ye yeter dedi herseyde ilaca gerek yok dedi .degerim 10 bu arada
Eliftuba fnur kac cikti b12? Benimde dusuk cikti aile hekimim igne onerdi kadin dogumcum gerek yok et ye yeter dedi herseyde ilaca gerek yok dedi .degerim 120 bu arada
NaimeYilmaz fnur iğne vurulmana ragmen dusuk cıktıgı ıcın demıstır belkı sen yınede uzmanına gorunursun