ramazantugce Kızlar 3 gün sonra tam 7.bucuk aylık olucaz ama benim hayla göğüs için yok ya napcaz göğüs ucu olmayanlar gelin sarilalim 😂😂
Sakine07 ramazantugce sağlık ocağında ki hemşirem göğüs ucun yoksa banyoya girdiğinde duş alırken yani uçlarıyla oyna demişti canım bana hem göğüslerini elinle ovmaçla hemde uçlarıyla o zaman çıkarmış göğüs uçların elinle oyna dedi ov dedi
Aleyy00 ramazantugce göğüs ucu olmaması problemi çok zor canım 1 aylık bebeğim var. Göğüs ucum yoktu yara oldu hala da yara canım çok yandı çok çektim şimdiden çözüm bul buna bence ben böyle olacağını düşünmemiştim de
ramazantugce Sakine07 yapıyorum yaglarla falan ovaliyorum ama banamisin demiyor ve canım aciyor dokununca 😑😑
azizeguneyy ramazantugce göğüs ucunu çıkarman için çok erken henüz çocuk doğduktan sonra hemşireler çıkarmada yardımcı oluyor ve süt sağma pompasıyla sürekli sağıp ucu çıkartıyorsun
MiranRenas ramazantugce ben gümüş kapaklardan aldım Doğuma az kaldı takıyorum arada bir kaç saat çıkarınca bakıyorum göğüs uçlarım belirginleşmiş birinci çocuğumu göğüs ucu ve erken Doğum faktöründen emziremedim 😔 bu sefer faydası olacağını düşünüyorum bunların inşalh
Suheyla19A ramazantugce benimde biri var biri yok canim ikisi icinde göğüs ucu kullanicam ilk vakitler sonra zaten bebek emdikce cikiyo diyolar
SerpilAkbulut ramazantugce valla benimde yoktu bebeğim emdikçe çıktı biraz yara oldu tabi ama katlancaksin o kadarciga eğer emzircem dersen 😁