Kubra_0233 Rabiast bende 12 haftalık hamileyim arada kasıklarıma sancı giriyor ama belim çok kötü ağrıyor azıcık ayakta kalayım hemen kopacak gibi ağrımaya başlıyor hamilelikte normal diyorlar ama hiç böyle bel ağrısı görmemiştim