Arkadaşlar 16 hafta lık hamileyim. Erkek bebek belirtilerinin hepsi var. Doktorum kız dedi ama hmn söyledi kız hmn göstermez fln diyolar. Ben başından beri erkek hissediyorum. Aşermeden tutun da herşeye erkek bebek belirtileri var yarın özele yeniden gidicem ama sizde de böyle olduğu oldu mu merak ediyorum 🤭🤔