selen8sefam ALLAH şifa versin. Doktora kızmayın o sizin ve bebeğiniz için size biraz takmış olabilir. Keza haklı da. Gerçekten zayıflık sağlık açısından biraz olumsuz bir durum. Ben de 12 haftalık gebeyim. Şu aralar iyiyim. Her ne yiyorsanız az az sık sık yiyin. Yağlı baharatlı kızartma gibi yiyeceklerden uzak durun. En azından elma yiyin, ayva yiyin, yataktan kalkmadan önce kraker yiyin tuzlu. 4. Aydan sonra kilo alımı başlar biraz da zorlayın kendinizi. Ceviz yiyin mutlaka kendinizi ayakta tutmaya çalışın ki bebeğiniz de sağlıklı olsun. Tekrar geçmiş olsun. Biraz daha sabır sabır..