Kızlar ilk dogumu mu gültepe avısennede yaptım, cok memnun kaldım sımdı ıkıncıye 18haftalık hamıleyım ama acil durumlarda veya gece dogumda kabul etmıyor. Şimdi sorum su şişli etfal çayırbaşı hastanesinde normal dogum yapan veya dusunen yakınlarınız varmı? Öneri vsss