Arkadaşlar 37+4 üm.Düne kadar övünüyordum bir tane çatlağım yok diye.Her gün yağ sürdüm bol bol,nemlendiriciler cabası.O kadar dikkat ettim ki,her gün çarşaf değiştirdim yağdan,pehlivan gibi gezdim.Dün göbeğimin alt tarafında sağda ve solda iki taraflı kırmızlıkları görünce şoka girdim.Bir günde oldu,geçiyor mu bilginiz var mı? Daha kırmızıyken nasıl önlem alabilirim moralim çok bozuldu :(((