34 haftalık hamileyim ve serklajlıyım 3 gündür şiddetli bel ağrım vardı dün hastaneye gittim sancılarımın olduğunu söyledi doktorum ciğer geliştirici iğne yapıldı nst bağlandı sürekli sancılar çıkıyordu serum aldım 3 ünite şuan sancım kalmadı hala hastanedeyim sürekli kontrol altında tutuluyorum yarın taburcu edilebilirmişim şimdi sancılar serumlar ile engelleniyor ben eve gittiğim zaman tekrar bu sancılar başlat mı diye doktoruma sordum başlayabilir dedi daha 3 haftam vardı doğumuma erken doğarsa 3. Basamak yoğun bakımına alınacakmış benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı ? Varsa bu süreç nasıl geçiyor evde de sancılar devam ediyor mu