Nesrinnn benimde tek belirtim göğüs hassasiyetimdi. 12. Haftamda ne göğsümde bi hassasiyet kaldı nede bel ağrılarım hepsi bir anda gitti bende baya korktum ertesi gün doktora gittim bebeğim gayet iyiydi çok şükür içim rahatladı. İleriki haftalarda zaman zaman hassasiyet ve agrılar geliyor☺ Endişeleneceğin bir şey yok yani ama Yinede için rahat etsin en yakın zamanda kontrole git bebeğinin kalbini dinle ben öyle yapmıştım☺