Zeynep Bugün doktor kontrolünde bebeğin olmadığını öğrendim. 9 haftalıktım. Kese hala boşmuş. Yarın kürtaj olucam. Çok üzgünüm. Hepinize bu güzel yolda başarılar diliyorum. İnşllah sizler bebeklerinize kavuşursunuz. Benim içinde öpün inş. Sevgiler