DBsvn ha o yüzden o zaman bu kaşıntı sadece sırf kuru kaşıntı ne kabarma oluyor ne kızarma kasımaktan kızarıyor ve yara oluyor sadece hamilelikte emgzamada oluyor ama belirtelere göre sana o yüzden yazmamışlardı benimde kendi doktorum yazmadı başta ilaç emin olalım dedi gastroya git dedi o ultrosonla falan baktı o şekilde yazıldı önce kolestaz oldugundan emin oldular size egzama oldugu için falan yazmamış olabilrler galiba