Kızlar bugün adet günüm ama gelmedi inşallah da gelmez 🙏 normalde benim sancım çok afedersiniz arka tarafa deliğin olduğu yerde oluyor oturamıyorum bile adet gelmeden önce olurdu şuan öyle bi sancım yok göğüs ağrısı asla yaşamam 3 4 gunder beri acayip göğüs ağrısı yaşıyorum hatta sutyen bile takmadım içten sızlıyor üstüne yatamıyorum kasıklarıma ara sancılar giriyor belim ağrıyor dün de iç çamaşırımda kahverengi leke gördüm bi kaç yerde. Agzimda da dunden beri metalik bi tat var bunlar gebelik belirtisi sizce test yapayım mi bekleyeyim mi akıntı gibi şeyler oluyor lavaboya gidiyorum bisey yok birde dünden bu yana sanki idrar yolu enfeksiyonu gibi yanmam oluyor.