Merhaba arkadaslar on gün önce pembemsi kanamam oldu doktora gittim kesede bi bozuklukluk olmadığını ama kasıklarımda ağrı olduğunu söyleyince progestan verdi iki gün sonra durdu daha sonra üç gün sonra yine basladı beş gündür kahverengi akıntı şeklinde devam ediyor doktora gittim tekrardan kesenin normal olduğunu etrafında filan da kanama olmadığını söyledi ama progestana devam etmemi söylediler acaba bi sorun mu var anlamadım hiç