Zehra333 Çok özür diliyerek size bir bayan olarak samimi birşey söylemek istiyorum. Sürekli benzer postlar açtığınızı görüyorum.Kendinize bunu yapmayın. Bir evladınız vardı bildiğim kadarıyla. Rabbim onu korusun kollasın💓 bende neredeyse 1 yıl bebek beklemiş her regl olduğumda çığlık çığlığa ağlamış, hamile birini görünce ah derim diye dönüp bakmayan biriydim. Doğuran kedileri görünce bile ağlıyordum. Ki ben bir evlat kokusunu duymamıştım bile sizden farklı olarak. Ne zaman ki vazgeçtim, kabullendim ve akışına bıraktım o ay hamilelik haberimi aldım. Ve inanıyorum ki düşünmeye devam edip bunun üzerine düşseydim yine olmayacaktı. Herşey tevekkülden geçiyor. Bırakın düşünmeyi o yavru gelecekse gelecek ve sizinle ne yaparsanız yapın kalacak. Kalbinizi ruhunuzu yormayın ne olur. ❤️ Allah sizi ummadığınız anda çiçeklendirecektir 🌸🙏