Merhaba
bugün tam 5 hafta olduk. Hafif hafif kahve rengi lekelenmem oluyordu doktor yerleşme demişti dün kırmızıya döndü hafif ve doktor keseye baktı bi problem olmadığını söyledi ama her ihtimale karşı iğne ve ilaç yazdı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?