Mrsakar kesinlikle hissetmiş olabilirsiniz. Bende çok çok erken hissettim. Doktor plasentamın arkada olduğunu bu yüzden çok erkenden hissettiğimi söyledi ☺️ Şanslıyız bence, şuan 22. Haftam ve tamamen hissediyorum. O haftalarda kıpırtıydı ama şimdi küt küt 😍