__meczup__ ben 16 haftadan 29 haftaya kadar kullandım canım.O ilaç mide bulantısı baş dönmesi yapmıyor o senin hamileliğinden kaynaklanıyor😆 o ilaç vücudun kendisinin hamilelik hormonları üretmesini sağlıyor.Pek yan etki gösteren bir ilaç değil.Progestan var asıl,onu kullanırsan anlarsın hamilelik hormonunun asıl etkilerini😁 geçmiş olsun endişe etme ben düzenli kullandım memnunum gerek kalmadığında da kesti drum