Bende de oluyordu, halende bazen olabiliyor, 27. Haftadayım, ilk aylarda daha şiddetli hissediyordum acıyı, günde minimum 30 kez hapşuran biri olarak 🙂 sıkıntı çıkaracak bi durum değil demişti doktorum çok şükür de öyle devam ediyor, alıştım galiba 🙄