Myesser ben yaptım korkmana gerek Yok canım öncelikle ultrason da perinayoloji dr baktı ense kalınlığı 1.4gözüküyor boyu 63mm parmaklarını ayaklarını kontrol etti sonra git kan ver dedi verdim sonra baska bir ultrasona daha gönderiyor ondan benım bebeğimin ense kalınlığı 1.7 çıktı boy aynı sonra ikili test sonucu Pazartesi çıkar getir dedi gittim sonucu aldım cok sükür iyi temiz çıktı yani demem su ki şakın korkma ense kalınlığı temiz çıktıysa yani 2.5 geçmemesi lazım geçerse bile bebek iri olabilir yada risk olabilir ama Eger bu oranın altındayda sonuçta temiz çıkar insallah allah hayırlı sonuç versin içini rahat Tut öenmli olan dr dediği ense kalınlığında belli oluyor yani ense kalınlığı iyi ise genellikle iyi yani korkma tatlım 🥰