Elifnurcey İlk doktora gittiğimde cinsiyet için kız dediler. 2 hafta sonra gittiğimde kesin erkek dediler. Bugün 4. Tarama testi için hastanedeyim ve yine kız diyorlar 😡 burdan çıkıp başka hastaneye gidicem cinsiyet öğrenmek için
Yrnkrm Elifnurcey banada 12 de kız dediler şimdi 15+4 olduk dün erkekmiki dedi sonra bacak arasını açmıyor göstermiyor dediler 😡
Handan17 Elifnurcey benim 2lide kiza benziyor 10 gun sonra gel netlessin dedi 10. Sonuda erkek oldugunu öğrendim 19. Haftamdayim hala erkek😊😊😊
EbruIrmakAhmet Elifnurcey erkenden öğrendik diye seviniyoruz ama boşuna çünkü sürekli değişiyo emin olmadan çok erken söylüyolar heralde ya
Brfnyldrm Elifnurcey belki erken gidiyorsunuz benim 12 de kız gibi duruyo dedi 15 te tekrar gittim doktor kesin kız dedi alışverişe başlayabilirsin dedi
Elifnurcey Z123 erkek diyen doktor özel hastanedeydi. Kız diyenler de devlet hastanesiydi. Hepsi farklı doktorlar
Benimguzelkiziim 15 de gittim 17 de netleşti sıkıcı bi durum olmalı siz tecrübeli bi doktora gidin isterseniz net olmak için doktora da sorarsınız eminmisiniz net görünüyormu tarzı ben öyle dedim %100 dendi 17 de
Ysmnalvynk Elifnurcey banada özel erkek demişti bir ay sonra devlet kız dedi. Detaylı ultrasonda kız olduğu netleşti. Biraz daha bekleyin derim
Sweetblonde88 Elifnurcey hepsini bırakın o doktorların gercekten. Karından gözükmüyorsa pozisyona göre vaginal de bakıp söyleyebilir. Böyle emin olmadan söyleyip hasta psikolojisini bozmak ne demek?
35ilknur35 Elifnurcey bebeklerde fark etmiyor canım artık giydirirsin kız olursa yada etiketi ve fişi duruyorsa değiştirirsin de daha belli değilmiş şimdi sana kesin deselerde inanamazsın ki kaç kere değişmiş en iyisi unisex al
Minigim_ Elifnurcey bana detaylida kesin kız dedi başka bir doktorda kız demişti degismez heralde artik🙄
Elifnurcey 35ilknur35 aynen değiştiririm o sorun değil de cinsiyeti net öğrenip içi rahat alışveriş yapmak istiyor insan
Elifnurcey Handan17 ikili ve dörtlü testte kı dediler de doktorlarda göz ucuyla baktı zaten çok ilgisizlerdi. Normal muayene için gittiğimde erkek demişlerdi erkek dediklerinde özel hastaneydi. Acaba test yaparken cinsiyeti önemsemeyip dikkatli bakmıyorlar mı
Elifnurcey 35ilknur35 evet ya yarın yine başka bi doktora gidicem ama defalarca sorarım heralde kesin mi diye 😂