sumosgoksu Kızlar adetime 5 gün var bi kaç belirtiden dolayı test yaptım sizce 👇https://imgyukle.com/i/Rl9lmo
Blackkcat sumosgoksu bende dün yapmıştım yok gibiydi fotoda hiç çıkmıyordu seninki yine biraz daha gözüküyor hayali gibi
Melike3777 sumosgoksu kuzucum ben azda olsa bı çizgi gördüm gözle görülmesi biraz zor keşke erken gebelik yapsaydın orda en azından bi tık daha beli olan bi çizgi görürdük inşallah hamilesindir kuzum 🤲
Blackkcat sumosgoksu şimdi daha net gördüm ben✌🏼Ay çokmerken belki ama şimdiden hayırlı olsun tabi daha erken ümit vermekte istemem ama gözüküyor yani😻
Ecemre sumosgoksu bende gördüm :) aynısı benim başıma gelmişti hatta pahalı testlerden almıştım ertesi gün 5 TL lik aldım daha belirgin çıktı:))) sen yarın bir tane daha yap bence
sumosgoksu Ecemre Evet canım testlerle alakalı çok yanıldım O yüzden evde bu vardı O yüzden bunu yaptım