Arkadaşlar merhaba
13+4 deyim,ben kafama takmıyorum ama gören herkes senin neden karnın hiç çıkmamış diyerek moralimi bozuyor.normal karnjn büyüdüğü haftayı internneten araştırdım daha ileriki haftalar olduğu söyleniyor,bebeğimin gelişimi çok şükür yolunda sağlıklı ama mahalle baskısı denen şey insanı üzüyor..