Merhabalar,
ilk kez bir başlık açıyorum ancak artık gücüm kalmadı. İnternetten çok araştırdım. Neler yapabilirim diye be sizlere danışmak istedim. 37. Haftadayım ve en son doktor kontrolümde sırtüstü uzanıp kontrolden ayağa kalktığımdan beri kalça kasımda ve kuyruk sokumumda İnanılmaz bir ağrı var. Sağ ayağımı yere bastığım zamanda bu ağrı tetikleniyor. Yatarken yön değiştirmek, oturup kalkmak bir kabus. Bıçak saplanması gibi zıplatıyor yerimden.. haftada iki kere fizyoterapist masaj yapıyor ama son masajdan sonra sanki daha kötü oldum. Bu sorumu yaşayan, rahatlamak için bi yöntemi olan varsa çok makbule geçer. Bu ağrı yaşadığım en berbat ağrı 😢