Kızlar merhaba evlendiğimde ilk gece ne kan nede başka bişey olunca bir süre sonra neden olmuyor diye hastaneye gittik ve kızlık zarının esnek olduğuna dair bir rapor verdiler hatta raporda duhul girişe müsaittir diye bir ibare vardı herneyse zaten zor hamile kaldım yani 1 buçuk sene olmadı hatta olmayacağını düşündüm şimdi 4 aylık hamileyim ama kafamda soru işareti kaldı normal doğum istiyorum çok çok buna engel olur mu acaba bu sabah kalktım ve buna moralim bozuldu 😰🤦🏼♀️