MinikTavsanim Kızlar çok fena grip oldum başım ağrıyor burnum tıkalı nefes alamıyorum bi yandan kusuyorum üstelik çalışıyorum dinlenemiyorum da , ilaç kullanmanın zararı olur mu ? Yani iş çıkışı doktora mı gitsem nasıl geçer bilen var mı
Mervellaous MinikTavsanim ben de aynıydım hiç bir ilaç kullanmadan sirke ile gargara yaparak iyileştim. Bir de doktorum bağışıklık güçlensin diye takviye olarak Probest diye bir probiyotik verdi 20 kapsül vardı sadece 5ini iç dedi.
Betulaks MinikTavsanim bende yeni durumdaydım doktora gıttim bi parol birde vitamin olarak serum taktılar sonrasında ıhlamur bal limon kaynattım boğazlarımı cok rahatlattı bal içine zencefil karabiber tarçın koydum yedim oda guzelce terletiyor ara arada viks sürdüm boğazlarıma burun deliklerimin yanına meyvede yedim 2 günde anca hafıfletebıldim sanada tavsıye ederim geçmiş olsun acıl şifalar
Felipe Canım doktora git bekleme hiç zaten dahiliye görüp bakıyo sana serum iyi gelir aynı durumdaydım yapmadığım şey kalmadı en son eşim benı doktora götürdü birserum herşeye iyi geldi
MinikTavsanim Felipe tm cnm akşam bi acile gideyim zaten midem de bulanıyor keşke evde olsam da dinlensem 😞