Sinem62 Ben iş yerindeyim çalişıyorum sıkıldım artık çalişmaktan birde karnim kaşiniyor pis değilm 😄 ama açaba çatliyo dıye mi
Sabirsizanne16 Sinem62 ben de 2.5 aydır evdeyim çalışamıyorum.ben de evde durmaktan sıkıldım çalışmak istiyorum içim daralıyor😆 karnıma hindistan cevizi yağı sürüyorum kaşınınca da kantaron yağı hemen rahatlatıyor
snil Sinem62 Ben lierac kullanıyorum onun dışında normal zentinyağlı vücut losyonu vs kolay emilen ne varsa onları sürüyorum 🙂 30 haftalığız siz ne kadar oldunuz
S-Y Sabirsizanne16 hindistan cevizi yağının emilimi kolay oluyor mu? Ben de buradaki ve çevremdeki yorumlarla sipariş ettim, henüz gelmedi, kullanmaya başlamadım.
Sabirsizanne16 S-Y biraz havalandırmak gerekiyor 5 dk kadar.ama yumuşacık oluyor sonra.ve uzun süre yumuşak kalıyor.o kavanozda katı ama sürerken eriyor