Boğaz ağrısıyla başlayıp şiddetli öksürüğe dönüştü ne gece ne gündüz içim çıktı artık çok fazla öksürüyorum. Doktora gittim bitkisel şurup verdi onu kullanıyorum ama öksürüğün şiddetinden bebeğe bişey olacak diye ödüm kopuyor doktorum alakası yok diyor ama varmı bu durumu yaşayan