aayseegul kızlar adetime 5gün var bu sabah ilk idrarımdan sonra peçeteye pesoembe bir akıntı geldi adet için erken rengide çok pembeydi sizce yerleşme olabilirmi?
nursan1 aayseegul benimde adetten 10 gün önce gelmişti ve o ay hamile olduğumu öğrendim darısı sana 😊❤️
aayseegul nursan1 aaa.ama dra gittim yumurtanın biri çatlamamış kiste dönüşmüş dedi.doğm kontrl verdi diğer ay asılama dedi.keske benimde öyle olmuş olsayduı.Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsn
nursan1 aayseegul Allah razı olsun. Rabbim en yakın zamanda da sana nasip eder inşallah 😊🤲sıkma canını streste olmamasına bir sebeptir.
Mutter aayseegul ben hamileymişim bilmiyordum ve regl günüydü sanrım ilişki sonrası pembe kanamam olmuştu, olucam heralde derken test almış eşim hemen yaptım sabahıda beklemedim direk çıktı. Pespembe bi kanamaydı. İnş seninde öyledir 😇