Çok yalnız hissediyorum artık kendimi istanbuldan Ankara’ya geldim. Eşimle 4 yıl geçirdikten sonra evlendik. Zor Hamile kaldım. Her zaman biraz sinirliydi. Ama ben Hamile kaldıktan sonra kavga etmeyelim sorun çıkmasın dedikçe. Herşey daha kötü gidiyor. Aileme anlatamıyorum kimseye diyemiyorum. Artık bugün aileme küfür etmeye başladı. Son nokta radde bu oldu galiba. Haftasonu İstanbul’a gidicem 1 hafta kalıcam öyle ayarladık önceden ama bugünden sonra buraya dönmeyi düşünmüyorum. İnançlı biriyim aslında Ama hergün allahım Canım ı al diyorum. Kurtulmak istiyorum bu hayattan. Sözlü şiddete mahruz kalmaktan yoruldum